Hírek
cover

Rekordokat dönthet a nyári belföldi turizmus

2021 - 7 - 15

A Covid-19 megjelenése szinte minden ágazatra negatív hatást gyakorolt az egész világon. A turizmus és vendéglátás különösen nagy kárt szenvedett el az utazási korlátozások miatt, ám belföldi turizmus tekintetében a hazai szállásadók és a turisztikai ágazat hazai szereplői bizakodóak lehetnek, hiszen az előrejelzések alapján jelentős növekedést hozhat számukra az idei nyár. (https://soundcloud.com/csodasmagyarorszag/mtu-podcast-16-resz-kisebb-fesztivalok-rekordokat-donto-nyar-adatvezerelt-turizmus)

A Visit Hungary Nonprofit Zrt. és Magyarország Kormánya a hazai, belföldi turizmus újraindítása, élénkítése érdekében kommunikációs kampányt indított. A kampány jelenleg is fut azzal a céllal, hogy széles körben megismertesse a kincseket rejtő hazai desztinációkat, és újra köztudatba emelje, hogy az igényes kikapcsolódásra vágyók körében a magyarországi természetes és épített környezet a világ bármely pontjával képes felvenni a versenyt. Nem szükséges átlépni az országhatárt ahhoz, hogy felejthetetlen turisztikai élményekben legyen részünk, és a biztonságos pihenés 2021-ben egy újabb érv amellett, hogy a nyaralást belföldre szervezzük. A kampány a kiemelt úticélok között Fertőd, Makó, Pécs, Debrecen, Sárvár, Lillafüred, Mád, Miskolc, Budapest, Győr, Nagymaros és Gyula szépségeit mutatja be újsághirdetések, bannerek és kisfilmek formájában.

A Village Media Kft. közreműködése a kommunikációs célok teljesülésében stratégiai jelentőségű. A kutatási adatok mellett a pandémia is bizonyította, hogy a helyi, hiteles, ingyenes és naprakész tájékoztatás olyan értéket képvisel a lakosság számára, mely kiemelten fontossá teszi a Village portfóliójának ezen elemeit a hasonló kampányok megvalósításakor. A hazai desztinációk határon belüli népszerűsítése már évekkel korábban megkezdődött, és az adatok egyértelműen mutatják, hogy e stratégia pozitívan hatott a belföldi turizmus elért eredményeire. A kampány hirdetésein szereplő helyszínek a kommunikáció során folyamatosan váltják egymást. Egy-egy akcióterven belül akár 5-8 különböző természeti szépség köszön vissza a kreatívokon, ezáltal színesítve és támogatva Magyarország megismerését. Csapatunk az ügyfél kampánycéljaihoz igazodva ezért területi targetálással koordinálta a megjelenéseket. 9 féle televíziós szpot tekinthető meg összesen 60 általunk képviselt csatornán mintegy 1500 alkalommal, továbbá több, mint 50 hírportál és közel 200 sajtómegjelenés segíti elő ily módon hazánk kincseinek megismerését. A kreatívleosztás tükrözte a priorizált desztinációk és a célzott területek közti távolságot. Az olvasók minden esetben azzal a természeti szépséggel találkoztak, amely számukra a legvonzóbb lehet egy potenciális látogatás mérlegelésekor. Bízunk abban, hogy sok hazai úticél és kirándulás válik emlékezetessé és nagy öröm számunkra, hogy e nemes célhoz a Village is hozzájárulhatott.

Village Media Kft.

1135 Budapest, Kisgömb utca 14-16.

Elérhetőségeink

© 2024 Village Media. Minden jog fenntartva.