Hírek

Érdekességek

A Balatonica vízparti fesztiválra hozta el nekünk Ibizát

A VIllage Media szinte indulása óta értékesíti a nagy népszerűségnek örvendő, egyedülálló Balatonica webrádió hirdetési felületeit, amely az igényes chillout és a lounge világát hozza el hallgatói számára. A felületen folyamatos zene hallható, szelektáltan, több ezer track felhasználásával. A webrádió működése során hazai és külföldi DJ-kkel és producerekkel alakított ki remek kapcsolatot és több alkalommal vettek részt rendezvények szervezésében is. Mára pedig életre kelt rendezvény ágazatuk, melyen keresztül változatos, de filozófiájukhoz méltó zenészeket, DJ-ket biztosítanak, hogy felejthetetlen élményeket nyújtsanak közönségüknek. A hamarosan hírportálként is megújuló Balatonicát érdemes lesz figyelemmel kísérni, hiszen programajánlókon, gasztro és turisztikai témákon túl és kulturális, művészeti és más témákkal is jelentkeznek. A Village Media pedig nagy örömmel képviseli az innovatív vállalkozást és kínálja hirdető partnerei számára az újabbnál újabb, egyre erősebb látogatottságú felületeket.

Elindult a Promenad24

A Promenad24.hu – a helyi sajtóorgánumok és az Inspira Reserch közvéleménykutató cég bevonásával készített 3000 fős helyi lakosság körében elkészített felmérése kimutatta, hogy az új oldal alapját képező hírportálok; a Promenad.hu és a Vásárhely24.com már korábban is népszerű és véleményformáló helyi hírforrásként működtek. Előbbi 62%-os, utóbbi pedig 45%-os eléréssel a városi lakosság körében. A felmérés magas keresztolvasottságot mutatott így a két kiadó egyesülésével korszerűbb és a helyi olvasók érdeklőéséhez alkalmazkodó oldal jöhetett létre, szinte azonnal megugorva a havi 150.000 egyedi látogatószámot.

Pontos célzással kerüljük el a meddőszórást

Mi az optimális a lokális tájékoztató üzenetek esetében? Amikor egy üzletlánc új egységet nyit egy adott településen és kifejezetten a helyi lakókat kívánja erről értesíteni? Egy szolgáltató meghatározott településen élőket kívánja tájékoztatni. Esetleg álláshirdetést kíván elhelyezni a hirdető egy helyi médium felületein. Általában ezen kampányok számára a rendelkezésre álló büdzsé elenyésző az országos kampányokéhoz képest, a meddőszórás szitokszó már a tervezési fázisban is. Ráadásul az időfaktor sem elhanyagolható, hiszen ellentétben az előre tervezett image üzenetekkel, például egy gázszünet bejelentésére igen rövid határidő áll rendelkezésre. Felkutatni a megfelelő médiumot, kapcsolattartót elérni, ártárgyalásokat lefolytatni, információt begyűjteni, leadási paraméterekkel képbe kerülni, szerződni, hirdetési kreatívokat leadni... A legtöbb esetben erre a hirdetőnek sem ideje, sem kapacitása nincsen.

Megújuló hiperlokális felületeink

A Village Media portfóliójához tartozó hiperlokális médiumok, az olvasói igények mentén, folyamatosan fejlesztik kiadványaikat, amelyek változások hirdetői szempontokat figyelembe véve is jelentős hozadékkal bírnak. A Village portfólió egyes szereplőinek fejlődése, elérési adataik, tartalomfogyasztói körük jelentős növekedése számunkra a lokális targetálás tökéletes megvalósítását és így az országos elérési eredményeinket együttesen támogatják. Az innovatív médiafelületeken hirdetőink kampányüzenetei igényes környezetben, az elérési mennyiségi és a minőségi elvárásoknak együttesen megfelelve juthatnak el a felhasználókhoz. Ezen a héten az alábbi újdonságainkra hívjuk fel a figyelmet.

Rekordokat dönthet a nyári belföldi turizmus

A Visit Hungary Nonprofit Zrt. és Magyarország Kormánya a hazai, belföldi turizmus újraindítása, élénkítése érdekében kommunikációs kampányt indított. A kampány jelenleg is fut azzal a céllal, hogy széles körben megismertesse a kincseket rejtő hazai desztinációkat, és újra köztudatba emelje, hogy az igényes kikapcsolódásra vágyók körében a magyarországi természetes és épített környezet a világ bármely pontjával képes felvenni a versenyt. Nem szükséges átlépni az országhatárt ahhoz, hogy felejthetetlen turisztikai élményekben legyen részünk, és a biztonságos pihenés 2021-ben egy újabb érv amellett, hogy a nyaralást belföldre szervezzük.

Metakommunikáció a virtuális világban

A metakommunikáció, a nonverbális megnyilvánulások legalább annyira fontosak a VIllage Media számára, mint a tartalom, a médiafelületekre vonatkozó ajánlatadás, a kívánt célcsoport eléréséhez szükséges információk naprakész menedzselése. Mivel médiapartnereinket képviseljük, nem csupán saját vállalkozásunk megítélése múlik ezen eszköztár használatakor, hanem a portfóliónkhoz tartozó valamennyi partnerünk is megítéltetik áltla. Tárgyalásokkor, ajánlatadáskor, a kampánymenedzselés minden fázisában felmerülő kommunikációnk minősít minket, ezért minden kollégánk törekszik a helyes írásbeli, telefonbeszélgetések alkalmával, online meetingek, személyes egyeztetések során a helyes kommunikációra. A metakommunikáció fontosságát és eszköztárát igyekezett a Reboot webináriumsorozat "Látlak a képernyőn érzem, hogy mit gondolsz" címmel megvalósuló adásában körbejárni.

Régebbi híreink

Kapcsolat

Village Media Kft.

1135 Budapest, Kisgömb utca 14-16.

Elérhetőségeink

© 2021 Village Media. Minden jog fenntartva.