Hírek

Gamer oldalak és motorsport a Village portfóliójában

2021 - 5 - 13

A Village Media kiemelt értéke az ügyféligények teljeskörű kiszolgálásában rejlik, melyhez elengedhetetlen a kampányüzenetekhez megfelelő célcsoport elérése médiapartnereink minőségi tartalomgyártása által garantálva.

Ezért a lokáció szerinti célzáson túl a tematikus portfólió folyamatos bővítésével igyekszünk minél színesebb tartalommal, jól profilozható olvasóközönséget elérő platformokkal együttműködni. Aktívan böngésszük a különböző magazinokat, webfelületeket, médiaajánlóikat, amelyekben a kiadók olvasóikat definiálják. Médiafogyasztási kutatásokat elemzünk és keressük a partnerséget a különböző izgalmas, eladható területek igényes tartalomszolgáltatóival.

Prémium termékeket és szolgáltatásokat hirdető ügyfeleink kiemelten áhított célközönsége a vásárlóerős, széles érdeklődésű, nagy médiafogyasztó.

Az Aqua Magazin és weboldala által a szabadidejüket aktívan eltöltő, agilis, elsősorban a vízisportok híreit közlő, lélegzetelállító hajókat felvonultató és desztinációkat bemutató cikkek kedvelőihez juthatunk, az elmúlt hetekben pedig megállapodtunk a racingline-nal, akik a Forma1 és motorsportok világába kalauzolják az olvasóikat. Dinamikusan fejlődő oldal a racingline, a szerkesztőség odaadó munkájának, a folyamatosan friss, igényes tartalomnak köszönhetően mára havi 329 000 egyéni látogatót érnek el. Az egyes vonatkozó munkameneteket vizsgáló adatok alapján pedig bizonyított, hogy a cikkek nemcsak kattintásvadász címüknek köszönhető gyors továbblépést, hanem valódi tartalomfogyasztást mutatnak. Reméljük ez a lendület és tendencia hosszútávon végigkíséri a gyümölcsöző közös munkát, hiszen nem győzzük hangsúlyozni a minőségi tartalom iránti odaadásunkat.

Ha pedig dinamikus fejlődésről beszélünk, mindenképpen érdemes kiemelnünk, az egyre népszerűbb és hatalmas rajongótáborral rendelkező gamer oldalakat. Ennek kapcsán először azt volt szükséges megvizsgálnunk, hogy kik azok a konzol és pc játékosok, akik ezeket a tartalmakat fogyasztják.

Izgalmas kutatási adatok, mindenfajta korábbi sztereotípiánkat lebontotta. A gamer oldalak olvasótáborának csupán 10%-a kiskorú. Az Elte „játékoslét” kutatása alaposan körbejárta a számítógépes játékosok, tehát a gamer oldak fogyasztóit, szabadidős tevékenységeiket és médiafogyasztási szokásaikat górcső alá vonva. Kiderült, hogy ezen oldalak elsődleges látogatói, elsősorban 40+ életkorú, elsősorban férfiak, akik széles érdeklődési körrel, jelentős vásárlóerővel és kiemelkedően magas óraszámú rendszeres médiafogyasztással bírnak. Partnerséget kötöttünk így a piac legnagyobb szereplőivel az e-sport1, a pcguru, a gamestar és az ign kiadójával, így nagy örömmel jelentjük, hogy ezek a médiafelületek is bekerülhettek ajánlatainkba.

Kapcsolat

Village Media Kft.

1135 Budapest, Kisgömb utca 14-16.

Elérhetőségeink

© 2021 Village Media. Minden jog fenntartva.